ZWROTY/WYMIANA
Klient ma prawo odstąpić od transakcji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.
WAŻNE Proszę o poinformowanie nas o swojej decyzji poprzez wysyłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres: zwroty@sunholic.pl
Odstąpienie od transakcji następuje poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu:
Preferowana metoda zwrotu: odesłanie do Paczkomatu WAW71A, Warszawa, ul. Grochowska 249/251
Mail: zwroty@sunholic.pl , Tel: 577-895-700
W innym przypadku produkt proszę odesłać na adres:
SUNHOLIC
ul. Terespolska 4/188
03-813 Warszawa
Tel: 577-895-700
Prawo do zwrotu dotyczy wyłącznie towaru w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, nieuszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.
Zwrot kwoty należnej Klientowi następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na rachunek bankowy wskazany w formularzu (zazwyczaj zwrot dokonywany jest w następnym dniu roboczym od dnia otrzymania towaru).
W przypadku chęci WYMIANY okularów - prosimy o dokonanie procedury zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia.
GWARANCJA/REKLAMACJA
JAKA JEST WASZA POLITYKA GWARANCYJNA/REKLAMACYJNA?
- Dajemy 12 miesięczną gwarancję na wady produkcyjne okularów.
- Gwarancja nie obejmuje ogólnego zużycia powstałego z codziennego użytkowania okularów, ich rażącego zaniedbania, uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania okularów lub niezgodnie z ich przeznaczeniem. Wszystkie pytania dotyczące naszej polityki gwarancyjnej proszę kierować na adres mailowy sklep@sunholic.pl.
ZASADY PRAWIDŁOWEGO UŻYTKOWANIA OKULARÓW
- Okulary należy przechowywać w pokrowcu dołączonym do zakupionego towaru.
- Do czyszczenia okularów należy używać dołączonej do zakupionego towaru specjalnie przeznaczonej do tego ściereczki z mikrofibry.
- Jeżeli soczewki są pokryte dodatkową powłoką REVO (warstwą lustrzaną) należy pamiętać, że jest ona wyjątkowo podatna na zarysowania oraz ścieranie i należy obchodzić się z nią szczególnie delikatnie i ostrożnie.
- Okulary z powłoką REVO nie służą również do kąpieli w zbiornikach wodnych. Obecność wody (szczególnie słonej oraz chlorowanej) ma szkodliwy wpływ na niektóre elementy okularów a zwłaszcza soczewkę pokrytą powłoką REVO. Po odparowaniu wody chlor oraz sól pozostają na powierzchni soczewki krystalizują się w mikrozarysowania oraz niszą powłokę lustrzaną. Mogą również uszkadzać metalowe elementy okularów.
- Powłoka lustrzana REVO nie jest również odporna na działania piasku. Drobne ziarenka oraz żwir dostają się w różne zakamarki oprawek. Podczas czyszczenia okularów mogą się uwolnić i dostać pod ściereczkę. Wówczas można uszkodzić powłokę lustrzaną.
- Soczewki okularów mogą być wrażliwe na działanie bardzo wysokich temperatur (powyżej 50 st). Ich pozostawienie w bardzo nagrzanym miejscu (np. aucie) może spowodować ich deformację lub łuszczenie warstwy lustrzanej.
- Uszkodzenia, zarysowania i przetarcia warstw lustrzanych wynikające z niewłaściwego użytkowania okularów nie podlegają reklamacji.
- Ingerencja mechaniczna w kształt okularów jak ich rozszerzanie lub wyginanie nie podlega reklamacji.
- Okulary należy używać w celu ochrony oczu przed słońcem i wiatrem, nie zostały zaprojektowane jako opaska do włosów, ochrona przeciw płomieniom nie są też okularami ochronnymi.
- Okulary nie nadają się do bezpośredniego obserwowania słońca ani do ochrony wzroku przed sztucznym światłem np. w solarium.