Szukaj

DARMOWA DOSTAWA KURIEREM SZYBKA WYSYŁKA RĘCZNIE ROBIONE, PRZYJAZNE DLA ŚRODOWISKA, Z POLARYZACJĄ

WYSYŁKA

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

  • Koszt dostawy pozostałych zamówień na terenie Polski naliczany jest zgodnie z cennikiem: kurier (darmowy przy zakupie okularów), Paczkomaty Inpost (płatność z góry – 10 PLN, pobranie – 12 PLN).

JAK SZYBKO DOSTANĘ MOJE OKULARY?

  • Wszystkie złożone zamówienia są realizowane w terminie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym lub potwierdzenia złożonego zamówienia przy płatności przy odbiorze. Dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem świąt).

CZY WYSYŁACIE ZAGRANICĘ?

  • Tak, okulary możemy również wysłać zagranicę. W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy pod adres sklep@sunholic.pl w celu ustalenia warunków wysyłki.

SKĄD WYSYŁACIE?

  • Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu w Warszawie.

ZAMÓWIENIA

JAKIE FORMY PŁATNOŚCI PRZYJMUJECIE?

  • Za okulary możesz zapłacić przy odbiorze, poprzez płatności online (Blue Media) oraz poprzez zwykły przelew bankowy. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej zakładce METODY PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWY.

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

  • Zamówienie możesz śledzić poprzez zalogowanie się na swoje konto oraz sprawdzenie statusu swojego aktualnego zamówienia. Alternatywnie, poprzez stronę dostawcy przesyłki i wpisanie numeru paczki, który otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie.

SKĄD SIĘ DOWIEM KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE WYRUSZYŁO W DROGĘ?

  • Jak paczka opuści nasz magazyn powiadomimy Cię o tym drogą mailową. Możesz również śledzić status przesyłki poprzez użycie numeru listu przewozowego oraz sekcji monitorowania przesyłki na stronie wybranego dostawcy.

PRODUKT

Z CZEGO WYKONANE SĄ WASZE OKULARY?

  • Do jakości naszych okularów przywiązujemy wielką uwagę. Do ich produkcji wykorzystujemy wysokiej jakości acetat (octanu celulozy). Jest to materiał pochodzenia naturalnego - używany wyłącznie do produkcji okularów segmentu premium. Do ochrony waszych oczu używamy najwyższej jakości wielowarstwowych soczewek polaryzacyjnych TAC (trójoctan celulozy). Soczewki zachowują stabilność, nie kurczą się, nie ulegają rozwarstwieniu. Są cienkie i lekkie w związku z czym zapewniają dodatkowy komfort użytkowania.  

CZY WASZE OKULARY ZAPEWNIAJĄ PEŁNĄ OCHRONĘ UV?

  • Tak. Wszystkie nasze soczewki posiadają filtr UV400 kategorii 3 zapewniający pełną ochronę przed promieniowaniem UV. Dodatkowo wszystkie nasze soczewki posiadają polaryzację przez co skutecznie blokują odblaski powstające na skutek odbijania się światła od płaskiej i gładkiej powierzchni. Dzięki temu zapewniają podwyższoną przejrzystość obrazu. Wszystkie nasze okulary spełniają wymagania dyrektywy 89/686/EWG i normy EN ISO 12311:2013; EN ISO 12312-1:2013+A1:2015 przez co zyskujemy pewność, że możemy bezpiecznie używać.

SKĄD BĘDĘ WIEDZIAŁA/WIEDZIAŁ CZY WASZE OKULARY PASUJĄ DO KSZTAŁTU MOJEJ TWARZY?

  • Jeśli nie jesteś pewien czy okulary będą pasowały do kształtu Twojej twarzy, zwróć uwagę na wymiary podane na indywidualnych stronach modeli.

CZY POSIADACIE SKLEP STACJONARNY?

  • Aktualnie nie posiadamy punktu stacjonarnego. Wszystkie nasze produkty możecie zakupić online poprzez naszą stronę www.sunholic.pl oraz nasze konta na Instagramie @sunholicpl oraz Facebooku @sunholicpl

GWARANCJA/REKLAMACJA

JAKA JEST WASZA POLITYKA GWARANCYJNA/REKLAMACYJNA?

  • Dajemy 12 miesięczną gwarancję na wady produkcyjne okularów.
  • Gwarancja nie obejmuje ogólnego zużycia powstałego z codziennego użytkowania okularów, ich rażącego zaniedbania, uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania okularów lub niezgodnie z ich przeznaczeniem. Wszystkie pytania dotyczące naszej polityki gwarancyjnej proszę kierować na adres mailowy sklep@sunholic.pl.

PIELĘGNACJA OKULARÓW

JAK DBAĆ O OKULARY ABY NIE STRACIĆ GWARANCJI?

  • Okulary należy przechowywać w pokrowcu dołączonym do zakupionego towaru.
  • Do czyszczenia okularów należy używać dołączonej do zakupionego towaru specjalnie przeznaczonej do tego ściereczki z mikrofibry.
  • Jeżeli soczewki są pokryte dodatkową powłoką REVO (warstwą lustrzaną) należy pamiętać, że jest ona wyjątkowo podatna na zarysowania oraz ścieranie i należy obchodzić się z nią szczególnie delikatnie i ostrożnie.
  • Okulary z powłoką REVO nie służą również do kąpieli w zbiornikach wodnych. Obecność wody (szczególnie słonej oraz chlorowanej) ma szkodliwy wpływ na niektóre elementy okularów a zwłaszcza soczewkę pokrytą powłoką REVO. Po odparowaniu wody chlor oraz sól pozostają na powierzchni soczewki krystalizują się w mikrozarysowania oraz niszą powłokę lustrzaną. Mogą również uszkadzać metalowe elementy okularów.
  • Powłoka lustrzana REVO nie jest również odporna na działania pasku. Drobne ziarenka oraz żwir dostają się w różne zakamarki oprawek. Podczas czyszczenia okularów mogą się uwolnić i dostać pod ściereczkę. Wówczas można uszkodzić powłokę lustrzaną.
  • Soczewki okularów mogą być wrażliwe na działanie bardzo wysokich temperatur (powyżej 50 st). Ich pozostawienie w bardzo nagrzanym miejscu (np. aucie) może spowodować ich deformację lub łuszczenie warstwy lustrzanej.
  • Uszkodzenia, zarysowania i przetarcia warstw lustrzanych wynikające z niewłaściwego użytkowania okularów nie podlegają reklamacji.
  • Ingerencja mechaniczna w kształt okularów jak ich rozszerzanie lub wyginanie nie podlega reklamacji.
  • Okulary należy używać w celu ochrony oczu przed słońcem i wiatrem, nie zostały zaprojektowane jako opaska do włosów, ochrona przeciw płomieniom nie są też okularami ochronnymi.
  • Okulary nie nadają się do bezpośredniego obserwowania słońca ani do ochrony wzroku przed sztucznym światłem np. w solarium.

ZWROTY

JAK WYGLĄDA WASZA POLITYKA DOTYCZĄCA ZWROTÓW?

  • Bardzo dbamy o zadowolenie naszych klientów. Jeśli po otrzymaniu naszego produktu uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Okulary powinny zostać zwrócone w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania oraz w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.
  • Więcej szczegółów znajdziesz w naszej zakładce ZWROTY.

JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

  • Powiadom nas o zamiarze zwrotu zakupionego towaru poprzez wiadomość mailową na adres zwroty@sunholic.pl.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia – odeślij towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania na naszej stronie) oraz dowodem zakupu na adres:

SUNHOLIC

ul. Terespolska 4/188

03-813 Warszawa

Tel: 577-895-700

  • Zalecamy używania metody wysyłki umożliwiającej śledzenie paczki,

KTO POKRYWA KOSZT ZWRACANEGO TOWARU?

  • Klient pokrywa koszt zwracanego towaru.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

  • Zwrot kwoty należnej Klientowi następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, na rachunek bankowy wskazany w formularzu (zazwyczaj zwrot dokonywany jest w następnym dniu roboczym od dnia otrzymania towaru).

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów